RegioLease – Leo ten Have creatieve communicatie

Als regionale aanbieder van autolease contracten moet je de regio ook goed kennen en bespelen. Voor opdrachtgever RegioLease maakt Leo ten Have creatieve communicatie een digitaal relatiemagazine dat inspeelt op de regionale gevoelens van de lezers. Autotest’s met regionale bekende personen is daarvan één onderdeel. Aan de autotests hebben al meegedaan Bennie en Gijs Jolink,  Erik Schuurman, Ernst Daniel Smit, Piet Schrijvers en de TV babes Ellemieke Vermolen en Jorinde Mol.  In zowel de e-mailing als de website komen ‘passie en beleving’van auto’s naar voren. De e-mailing geeft de lezer direct informatie. Met de ‘lees verder’ button komt men voor achtergrond informatie op de speciaal daarvoor ontwikkelde internetsite.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.