Leo ten Have creatieve communicatie test haar klanttevredenheid

Leo ten Have creatieve communicatie streeft naar een goede relatie met haar klanten. Een klanttevredenheid onderzoek is dus de beste oplossing om de relatie tussen Leo ten Have creatieve communicatie en haar opdrachtgevers te testen.

Leo ten Have creatieve communicatie kiest bewust voor het bieden van stageplaatsen aan jonge mensen. Graag geven wij hen de gelegenheid om kennis op te doen in de praktijk. Ook dit jaar hebben wij een stagiaire marketing & communicatie van het Graafschap College; Patty Boonman.

Een van haar taken, als onderdeel van haar eindverslag, is het onderzoeken van klanttevredenheid van ons bureau. Zij heeft hiervoor een selectie uit ons klantenbestand gemaakt en de contactpersonen van deze organisaties benaderd voor medewerking aan dit onderzoek. Vele klanttevredenheid onderzoeken gingen de deur uit via E-mailing.

In totaal heeft Patty op 19 vragen antwoord ontvangen. Het voert te ver om al deze vragen door te nemen. De laatste vraag was het geven van een eindcijfer, een schoolcijfer over het totaal. Na het optellen en delen van de cijfers kwam het gemiddelde  uit op een acht!

De conclusie was daarvan dan ook heel duidelijk, de klanten van Leo ten Have creatieve communicatie zijn zeer tevreden! Natuurlijk gaven de klanten punten aan die verbeterd kunnen worden. Hier gaat Leo ten Have creatieve communicatie de komende maanden hard aan werken. Want één ding telt; een tevreden opdrachtgever.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.