Manager gezocht voor uniek- en nieuw concept; ShopPlanner (M/V)

Wij worden steeds vaker vroegtijdig bij marketing en communicatie trajecten betrokken. Zoals bij een nieuw en uniek concept dat alles te maken heeft met internet, detailhandel en nieuwe koopprocessen van de moderne consument. De basis van ShopPlanner staat. Nu moet een echte ondernemer het heft in handen gaan nemen en de plannen om gaan zetten naar concrete acties. Hij of zij wordt daarbij ondersteund door een team van adviseurs.

Klik HIER voor de vacature en lees verder voor onze rol hierin

Over onze rol:
Nieuwe concepten worden steeds vaker heel snel, maar wel op basis van een goed idee, een ondersteunend marktonderzoek en een professioneel businessplan in de markt gezet. Wij zijn door de ideemaker en de procesbegeleider bij het project betrokken geraakt. Wij hebben, in samenwerking met de Universiteit van Nijmegen, Gedragswetenschappen o.l.v. prof. Rick van Baaren, een onderzoek onder zowel consumenten als detaillisten laten uitvoeren. Wij hebben de huisstijl ontwikkeld, geven mede vorm en inhoud aan het businessplan en denken mee in bredere zin over het inrichten van de toekomstige organisatie.
Voorafgaande aan de opstart van ShopPlanner zullen wij een communicatieplan schrijven en de middelen ontwikkelen en inzetten om dit concept snel en stevig in de markt te zetten. Kortom; een full service traject naar ons hart, waarbij wij heel nauw en actief betrokken zijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.