Een geweldig leerzame periode

Ik kan terugkijken op een geweldig leerzame periode, waarin ik me geen moment verveeld heb. Door mijn opleiding marketing & communicatie werd ik de trafficmanager van Leo ten Have creatieve communicatie. Ik was de ondersteunende factor bij allerlei verschillende projecten en onderhield veel contacten met klanten.

In het begin was het vooral wennen om weer lange dagen te moeten maken en wennen aan het zakelijke aspect binnen het reclamebureau in Doetinchem. Maar na twee weken leek het alsof ik er al jaren werkte en het ging naar mijn mening erg lekker.

Deze stage maakte het zo leuk, omdat je ook je eigen mening mocht laten horen, waar ook naar geluisterd werd. Je krijgt ook de vrijheid om deze uit te werken. Je bent een onmisbare schakel in het reclamebureau en je krijgt daarin verantwoordelijkheid. Iets wat ik bij mijn vorige stage niet kreeg.

Door de variatie aan opdrachten zoals: logo’s, huisstijlen, websites, brochures, advertenties, verpakkingen, digitale media, nieuwe media, social media, marketing en communicatieplannen en de geweldige bedrijfscultuur heb ik een onvergetelijke stage gehad. De woorden die mijn stage het beste omschrijven zijn: humor, betrokken, gezellig, accuraat en zakelijk. Leo ten Have creatieve communicatie is een aanrader als stagebedrijf kan ik wel zeggen, dit reclamebureau in Doetinchem biedt kansen!

Freek Snelting

Stageperiode: november – april 2010/2011
Opleiding: marketing en communicatie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.