Clean Slate Brands voorbeelden

W Motors: luxe sportwagens
uit het Midden-Oosten

Clean Slate Brands

Nee, helaas… Clean Slate Brands zijn niet altijd schoner of duurzamer. In januari 2013 onthulde W Motors uit Beiroet de HyperSport op de autoshow van Qatar. De HyperSport is een sportwagen, die met 750 pk een topsnelheid van 395 km per uur haalt. Prijskaartje: USD 3,4 miljoen. W Motors is het eerste luxesportwagenmerk afkomstige uit het Midden Oosten, en zal slechts zeven exemplaren van zijn ‘hyperauto’ maken. En dat terwijl er in de eerste week na de presentatie al meer dan honderd orders binnenkwamen. Een duidelijk teken dat de superrijken zonder moeite de portemonnee trekken voor een volkomen nieuw CLEAN SLATE BRAND, uit een regio die niet bekend staat om haar auto industrie. En waarbij ze overigens volkomen lak hebben aan elk groen bewustzijn.

Waze: crowdsourced navigatie groeide 36 miljoen gebruikers

Clean Slate Brands

Het Israëlische Waze laat zien hoe consumenten uit zichzelf meer informatie aan Clean Slate Brands verschaffen: de navigatie- en verkeersinformatieapp baseert zich op persoonlijke gegevens van gebruikers. De kaarten worden samengesteld met vrijwillig door de Waze-community vrijgegeven informatie en in plaats van zorgen over privacy, groeide Waze in 2012 van 10 miljoen naar 36 miljoen gebruikers. Die gedeelde informatie is juist de kracht van Waze: kaarten worden voortdurend ge-update en worden zelfs realtime aangepast aan de hand van gebruikersdata. Via Waze kunnen automobilisten ook informatie uitwisselen over benzineprijzen of bepaalde verkeerssituaties.

Coffee Joulies: Amerikaans bedrijf vraagt haar klanten of het in China moet produceren of niet

Clean Slate Brands

In december 2012 hebben de makers van Coffee Joulies (een product dat hete dranken langer warmhoudt) een stemming onder klanten gehouden over de vraag of de productie zou moeten worden verplaatst van de Amerikaanse fabriek naar een goedkopere Chinese locatie. Consumenten konden bij hun aankoop een ‘Amerikaanse’ of een ‘Chinese’ coupon inleveren. En om het verschil duidelijk te maken, was de korting op de Chinese bon USD 10 en op de Amerikaanse slechts USD 5. Het eindresultaat wordt binnenkort bekend gemaakt.

Wewi: De eerste Braziliaanse biologische frisdrank, gemaakt van guarana uit de Amazone


Clean Slate Brands

In september 2012 kwam Wewi op de markt, de eerste echt biologische frisdrank die in Brazilië wordt gemaakt. De frisdrank bestaat uit duurzaam geproduceerde guarana uit de Amazone, biologische suiker en koolzuurhoudend water. Het drankje bevat geen kunstmatige kleur- en smaakstoffen of conserveringsmiddelen.


(Bron: Trendwatching.com)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.