Mooie toepassing van QR-code

De QR code is een van de mooiste toepassingen in de mobiele marketing. Een goed voorbeeld van het innovatief inzetten van de QR code is gedaan door Tesco Zuid Korea door op de wanden van metrostations een virtuele winkel. De bill boards geven exact de producten in de schappen van de Tesco winkels weer. De reizigers kunnen hierdoor hun boodschappen doen zonder een bezoek te hoeven te brengen aan de ‘stenen’-winkel. Door met hun smartphone de QR code te scannen kan men de gewenste producten bestellen. De boodschappen worden thuisbezorgd op het van te voren opgegeven tijdstip. Zo wordt van wachttijd ‘shoppingtime’ gemaakt. De online verkoop steeg met 130%, maar ook de offline verkoop steeg.

Als u eenvoudig wilt beginnen met het gebruiken van de QR code, laat Leo ten Have creatieve communicatie dan een code maken; voor een link naar uw website of het maken van een v-card en plaats deze op uw visitekaartje. Gegarandeerd succes! Omdat wij zo enthousiast zijn maken wij de QR code gratis voor u.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.