‘Goed uit in de Achterhoek’

Begin december verschijnt, naar verwachting, het eerste nummer van ‘Goed uit in de Achterhoek’. Een nieuw kwaliteitsmagazine over het uitgaan in deze regio.

‘Goed uit in de Achterhoek’ geeft informatie over activiteiten, evenementen, bezigheden en overnachtingsmogelijkheden in de Achterhoek. Naast het magazine is een dynamische website ontwikkeld, die dagelijks actueel wordt gehouden: www.goeduit.nl

Het magazine verschijnt in een oplage van tenminste 3.000 exemplaren en is verkrijgbaar bij hotels, restaurants, vergaderlocaties, bioscopen, musea, wellness centra en betere shops. Het magazine zal daarnaast ook te koop zijn bij vestigingen van Albert Heijn in de Achterhoek.

De lezers doelgroep is midden- en bovenkant van de toeristisch/recreatieve en zakelijke markt (accommodatiebedrijven en gasten van buiten) plus het uitgaanspubliek en de recreanten in de Achterhoek zelf.

De art direction van zowel het magazine als de website is verzorgd door Leo ten Have creatieve communicatie. De redactie is in handen van Paul de Gram.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.