‘Bedankjewel’

Hoe ik mijn stageperiode heb ervaren bij Leo ten Have creatieve communicatie? Ontzettend leerzaam! Ik stel me even voor. Mijn naam is Sander Arpink. Laatstejaars marketing en communicatie.

In november 2011 kwam ik binnen lopen in het bureau van Leo, voor een twintig weken stage. “Een broekie, er kon nog geen lachje vanaf, hij was erg serieus”, waren de woorden van Leo. Na de eerste week liet Leo en zijn creatieve team mij al veel opdrachten uitvoeren, waardoor je jezelf als een volwaardig lid voelt van een professioneel reclamebureau.

De variatie aan werkzaamheden liep erg uiteen. Leo kon je vragen om een persbericht te schrijven, waarna enkele momenten later je de uitnodigden woorden hoorden: “Hé Sander ga je even mee naar een klant om een website te presenteren”.

De stof die je op de school krijgt is pas een begin. Leo geeft je voldoende ruimte en aanzet om van dit begin een mooi en goed einde te maken. Je krijgt in het reclamebureau vaak te maken met innovatieve werkzaamheden waar je educatie instelling nog een voorbeeld aan kan nemen. Je krijgt, of van Leo, of van anderen gauw feedback op je geleverde werk. Deze positieve, opbouwende kritiek, kon je al gauw weer toepassen op de volgende taak die je toe werd gewezen.

Terugkijkend op deze stageperiode staan er een aantal zaken centraal, zelfstandigheid, innovatief, ruimdenkend, werken onder tijdsdruk en vooral plezier. Ik ging altijd met veel plezier naar het kantoor. Collega`s, maar Leo ook waren vaak in voor een lolletje. Het werken ging hierdoor een stuk relaxter. Ik kijk er met veel plezier op terug, ik wil dan ook het gehele team van Leo ten Have creatieve communicatie bedanken voor mijn stageperiode.

Sander Arpink.

Stagiair marketing & communicatie.

Periode november 2011 – april 2012.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.